وبلاگ من
رفاقت نا تمام
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
دخترونه
special-love
عشق اول و آخر من
پرواز تا باشگاه
دوستانه
طلبه بازیگوش
M.M22
چی دوس داری؟
لوسی وستنرا-جاناتان هارکر
دوست من سلام
ترنم باران
گلبرگ شیشه ای
رفیق تنها
جدیدترین ترول های فارسی
دانلودستان
دوستی ما...♥
hichkas
سکوت بارون(وبلاگ دخترخالم مریم)
ba-ma
صمیمانه با عروس دوماد
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رفاقت و آدرس sadra-2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 73563
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
الی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 18 اسفند 1398برچسب:, :: 13:27 :: نويسنده : الی

 

 

سلام من چند تا دوست باحال دارم که خیلی دلم براشون تنگ شده

دلم هوای اون روزا رو کرده بود

دوران دبیرستانم

گفتم بیام در مورد همین موضوع یه وبلاگ درست کنم و از دوستام دعوت کنم بیان اینجا

تا یکم از دلتنگیام کم بشه

یه چیزم بگمچون همه ی این مطلبا رو خودم دارم مینویسم از دوستام اصلا دوس ندارم کپی بشه

اگه حرفی نظری پیشنهادی داری حتما بهم بگو منتظرم

قبل هر چی اگه دوستای صدراییم اومدن اینجا میخوام بهشون خوش آمد بگم

واینکه تا الان کجا بودید بچه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلم براتون یه ذره شده بود



نظرات شما عزیزان:

فاطمه سادات
ساعت16:57---16 آذر 1392
چرا وبتو دیگه بروز نمیکنی اخهههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟
پاسخ:به خاطر استقبال زیاد بچه ها!!!!


الهه
ساعت14:38---11 تير 1392
الههههههههههههه

جووووووووووووووووووون باهات شوخی کردم گلمپاسخ:چی بگم باشه عزیزم...


پگاه
ساعت10:05---11 تير 1392
س خیلی وبلاگ تو دوست داشتم اگه تونستی به منم یه سر بزنپاسخ:علیک س :D مرسی عزیزم حتما

نارنج
ساعت16:47---30 ارديبهشت 1392
يعني به ما خوش امد نميگي
پاسخ:چرا نمیگم!!! خووووووووش اومدی...


ارمغان
ساعت11:09---21 ارديبهشت 1392
سلام الی جون وبلاگت محشره به من هم سری بزن و خوش حال میشم تبادل لینک کنیم
پاسخ:سلام ارمغان جون نظر لطفته!! چشم حتما


**ali**
ساعت8:47---21 ارديبهشت 1392
پاسخ:متشکرم.

مریم خ
ساعت14:01---17 ارديبهشت 1392
سلام مامان جون

ممنون ک مارو ی جوری از هم با خبر میکنی
پاسخ:سلام عزیزدلم وظیفس دخترم


AREZOO
ساعت23:29---16 ارديبهشت 1392
سلام خانومی وبت عااااااااااااااااااااااااااااا ااالی بود... پاسخ:ممنون آرزو جون نظر لطفته عزیزم مرسی

الهه
ساعت23:16---15 ارديبهشت 1392
سلام الی جونم ..وبلاگتو دوس داشتم..چقد خوبه که با دوستات اینجوری دور همین

پاسخ:سلام الهه جون خوش اومدی عزیزم واقعا خیلی خوبه دوستام خیلی گلن مثل شما..


شیدا
ساعت23:54---12 ارديبهشت 1392
مامانی آدم دلش خون میشه وقتی متناتو میخونیم
پاسخ:ای جانم خدا نکنه عزیزم


رویا
ساعت9:40---10 ارديبهشت 1392
سلام الی جون وبت عالیه

من دوباره بهت سر زدم خوشحال میشم بهم سر بزنی و باهم تبادل لین داشته باشیمپاسخ:سلام رویا جون ممنون عزیزم موافقم بگو با چ اسمی لینکت کنم؟ منو با اسم رفاقت لینک کن


H_M
ساعت20:33---5 ارديبهشت 1392
salam azizam link shodidi ba eftekhaaaaar پاسخ:سلام ممنون شماهم لینک شدی

سحر
ساعت1:09---4 ارديبهشت 1392
میگن هرچه ازدوست رسد نیکوست.بس چراهرچی ازشمامیرسه مث یاد خاطره لبخند.منوداغون میکنه؟
پاسخ:سحرجان همه همین جوری هستیم این روزا حال همه ی بچه ها همینه تقصیر شماها بود دیگه انقد خوب بودید ک همش یاد خاطره های خوبمون می افتم!!!


سحریکی ازیونیکا
ساعت1:06---4 ارديبهشت 1392
خیلی وقته واسه دیدنتون بایدچشماموبندم وفقط خاطره هامون بتونه ارومم کنه
پاسخ:عزیزدلم.... قول میدم هروقت اومدم قزوین همه رو دوباره دورهم جمع میکنم


محدثه-رگبار عطسه ها
ساعت13:55---3 ارديبهشت 1392
سلام الی جونم


باورکن این روزا انقد هوای دوران باهم بودنمونوکرده که گاهی مدتها میشینم و فقط به خاطراتمون فک میکنم گاهی با یادآوری این خاطرات گریم میگیره و وقتی هم که خاطرات شیرین بازیامون یادم میاد کلی به دنگل بازیامون میخندم.....


خییییییییییییییییییییییییییی ییییلی دلم برای همه بچه ها تنگ شده


بچه های باحال صدرایی!باشمام... خیلی دوستون دارم خیییییییییییییییییییییییلللللل لللللللللللللییییییییییییییییی ییی..............................پاسخ:سلام گلم جالبه همه این حسو حالو دارن! خدایا مارو دوباره عین قدیما دور هم جمع کن راستی رگبار عطسه ها رو خوب اومدی چقد سر این عطسه های پشت سر همت اذیتت میکردیم...


pary
ساعت0:51---15 فروردين 1392
وب خوب و باحالی داری.به منم سر بزنپاسخ:سلام.ممنونم عزیزم سر زدم

یاسمن.دوست صدرایی
ساعت0:22---15 فروردين 1392
سلام الهه خاطراتت حرف نداشت.منتظره بقیشمااااااا
پاسخ:به به سللللللام یاسمن جون مرسی ک اومدیو نظر گذاشتی نظر لطفته چشم هرچی یادم بیاد میذارم ولی شماهام باید کمک کنیدا


طلبه بازیگوش.
ساعت22:53---7 فروردين 1392
سلام
خوب هستین؟
راستش الان وقت نداشتم کامل بخونم ولی
پست اول رو خوندم
امیدوارم که خاطرات خوبی رو باهم داشته باشین
هر وقت آپ کردین بهم خبر بدین میام و می خونم
موفق باشین


یونیک4
ساعت23:29---26 اسفند 1391
سلام الهه جون ممنون ک تدایی خاطرات میکنی وحالمونودگرگون
پاسخ:سلام عزیزم.خواهش میکنم مرسی که سر زدی


الهه
ساعت17:28---22 اسفند 1391
سلام عزیزم

ماهم به وبت سر زدیم

وبت خیلی قشنگه و ما خیلی دوسش داشتیم.

وبمون رو تو وبت ثبت کردیم.بازم به وبمون سر بزن.

البته بعد از عید

ممنون
پاسخ:ممنون عزیزم لطف داری.چشم حتما


alone
ساعت11:00---22 اسفند 1391
salam web khili bahali dari b khoda پاسخ:سلام ممنونم که سر زدید و نظر دادید.باشه سر میزنم

مریم!یه صدرایی!
ساعت10:54---20 اسفند 1391
سلااااااام!اشکام اومد الهه!

فقط میتونم بگم دمت گرم!عالیه!پاسخ:ممنون.اگه تو ام خاطره هاتو بگی اینجا عالی ترم میشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: